vineri, 12 martie 2010

Istorioare bucurestene

Cum tot n-am timp nici sa respir, si cum, desi tare-as mai avea chef sa am un blog cu titlul Istorioare bucurestene, nu stiu CUM sa schimb titlul unui blog (nascandu-ma eu inainte de a incepe sa se nasca generatiile din urma, care mananca bloguri pe paine inca de la gradinita), m-am hotarat sa mai scriu cate ceva pe ... acest biet blog. Promit ca, atunci cand voi afla cum se face, ii voi schimba titlul cu cel de mai sus. Sau, sa fac unul nou? Uite o idee care ar merita o oarecare reflectie.
Pana una, alta, hai sa spunem ca o sa postez aici cate ceva.
Uite, chiar acum incerc sa public aceasta geniala cugetare si, daca vad ca merge, jur ca o sa-mi rup, din timpul liber inexistent, cate o ora pe saptamana si o sa scriu aici cate o istorioara bucuresteana de care imi mai amintesc: din ce-am citit, din ce mi s-a povestit, din ce-am vazut...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna ziua,

Pentru schimbare linkului blogului, intrati la settings> publishing.
Pentru schimbarea numelui acestuia settings > basic.

Mult succes :)

Sasha

PS.: povestirile sunt fermecatoare

.... spunea...

Toate mulțumesc lui Dumnezeu atotputernic pentru că l-a adus pe Dr. DAWN să-mi salveze căsnicia, soțul meu a început să se poarte ciudat, să înșele și să bea făcând tot felul de lucruri, am încercat să caut ajutor din diferite locuri, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, care m-a ajutat și acum căsnicia mea este dulce, plină de dragoste și fericire. Dacă aveți căsătorie, relație sau fertilitate E.T.C, contactați Dr DAWN, el vă va ajuta cu siguranță: WhatsApp +2349046229159